Organische zoekresultaten

Organische zoekresultaten zijn de resultaten die worden weergegevens op basis van het algoritme van Google, oftewel de bepaalde relevantie, autoriteit en kwaliteit. Hierbuiten vallen de betaalde zoekresultaten zoals advertenties via AdWords in Google. De positie in de organische zoekresultaten is dus gratis. Het aantal betaalde zoekresultaten wordt steeds verder uitgebreid, waardoor de organische zoekresultaten steeds lager worden getoond op de pagina. Er zijn verschillende acties die je kunt ondernemen om jouw positie in de organische zoekresultaten te verbeteren en dat wordt Search Engine Optimization (SEO) genoemd.

Mijn passie is het realiseren van online rendement. Hoe kun je meer uit een website en of campagnes halen zodat ze beter bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. Onze focus is dan ook altijd gericht op het verder optimaliseren van campagnes en websites want online ben je nooit klaar. Mijn 10 jaar ervaring liggen op het vlak van webanalyse en online marketing, met specialisatie online advertising.

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter