CPV (kosten per weergave)

CPV (kosten per weergave)

CPV (Cost per view: kosten per weergave) is het prijsmodel dat Google hanteert voor een actie op je TrueView-videoadvertentie. Je betaalt per videoweergave, of per interactie als klikken op een call-to-action, kaarten en begeleidende banners. Dit is afhankelijk van wat als eerste gebeurt. Je stelt een maximum CPV-bod (max CPV) in om aan te geven hoeveel je bereid bent te betalen voor een weergave of interactie.

Met CPV en de rapportage voor videoadvertenties kun je onder andere bekijken waar je video wordt bekeken, wat de weergavefrequentie is, hoe betrokken je kijkers zijn en in hoeverre de video volledig wordt bekeken.

De online markt verandert voortdurend, en dus veranderen wij mee. Om een optimale dienst te kunnen blijven verlenen en (waar kan) nog beter aan te sluiten bij klantbehoeften, vind ik het belangrijk dat deWebanalist zich blijft ontwikkelen. En als we de kennis dan toch zelf al hebben, waarom niet delen met anderen?

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter