CPM (kosten per duizend vertoningen)

CPM

CPM (Cost per mille: kosten per duizend vertoningen) is het biedingsmodel van Google waarbij je betaalt per duizend impressies van je advertentie. Je betaalt bij het CPM-model voor vertoningen, terwijl je bij CPC per klik betaalt. Bij het CPM-model stel je een maximum CPM-bod (max CPM) in, waarmee je Google laat weten hoeveel je bereid bent te betalen per duizend vertoningen.

Wil je met adverteren je naamsbekendheid vergroten? Dan is CPM-bieden geschikt. Kies voor CPC-bieden als je verkopen of websiteverkeer belangrijker vindt.

De online markt verandert voortdurend, en dus veranderen wij mee. Om een optimale dienst te kunnen blijven verlenen en (waar kan) nog beter aan te sluiten bij klantbehoeften, vind ik het belangrijk dat deWebanalist zich blijft ontwikkelen. En als we de kennis dan toch zelf al hebben, waarom niet delen met anderen?

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter