Content marketing

Content marketing

Content marketing is een marketingstrategie om waardevolle, relevante en consistente content te creëren. Deze content kan in allerlei vormen voorkomen: tekstueel, zoals zakelijke blogitems, e-mails, nieuwsbrieven, white papers en e-zines. Maar ook (audio)visueel, zoals video’s en infographics. Centraal staat dat de content relevant is voor de doelgroep en het aangeboden wordt via het juiste medium en op het juiste moment.

Content marketing heeft als doel om een specifieke doelgroep aan te trekken en deze geïnteresseerd en betrokken te houden. Het uiteindelijke doel is om ervoor te zorgen dat de doelgroep producten of diensten gaat afnemen.

De online markt verandert voortdurend, en dus veranderen wij mee. Om een optimale dienst te kunnen blijven verlenen en (waar kan) nog beter aan te sluiten bij klantbehoeften, vind ik het belangrijk dat deWebanalist zich blijft ontwikkelen. En als we de kennis dan toch zelf al hebben, waarom niet delen met anderen?

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter