Meest gemaakte fouten in AdWords

Google AdWords is een geschikt middel om meer (online) bekendheid te genereren, om beter mee te dingen met de concurrentie of om meer conversies…
Lees verder

Google Performance Summit 2016 voor AdWords – Samenvatting

Tijdens de Google Performance Summit op 24 mei afgelopen maand presenteerde Google de nieuwe wijzigingen en mogelijkheden binnen AdWords. Er zijn veel leuke…
Lees verder

Google AdWords: Waarvoor betaal je nu eigenlijk?

In het vorige blogbericht hebben we al kort aangegeven dat je per klik op een advertentie betaalt bij AdWords (Google AdWords CPC), maar…
Lees verder

Wat is SEA en wanneer is dit zinvol?

SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren via zoekmachines. Kort uitgelegd: Je koopt advertentieruimte in bij een zoekmachine door in een veiling…
Lees verder
AdWords uitbesteden

Verbeter je interne zoekmachine met Onsite Search Analytics

Search Analytics Al een tijdje heb ik het Search Analytics: A Guide to Analyzing and Optimizing Website Search Engines' rapport van Hural Inan…
Lees verder

Ontvang nieuwe blogs per e-mail: