Marktaandeel Google Zoekmachine – september 2016

  Een nieuwe maand betekent kijken naar de ontwikkeling van het marktaandeel van de Google Zoekmachine. Wil je weten hoe het marktaandeel zich…
Lees verder

AdWords: Wanneer verspil je je geld?

  Adverteren via Google AdWords kost geld, dat is een feit. Mits er op je advertentie geklikt wordt, wat je uiteraard wilt. Het…
Lees verder

Merken gebruiken in AdWords: Wat mag wel en niet?

Er is vaak veel onduidelijk over het gebruik van merken in je AdWords campagne. Als reseller van een merk is het je misschien al…
Lees verder

Welke conversies kun je meten?

  Het nadeel van traditionele marketing is dat je de resultaten daarvan niet goed kan meten. Je weet niet exact hoe een tv-commercial…
Lees verder

Werven van nieuwe B2B klanten: hoe de markt is veranderd

  Het werven van nieuwe B2B klanten is de afgelopen jaren sterk veranderd. Waar je vroeger echt nog een sterk onderscheid had tussen…
Lees verder

Marktaandeel Google Zoekmachine – augustus 2016

Wil je weten wat het Marktaandeel Google Zoekmachine in juli 2016 was? Bekijk dan het vorige bericht over het Google Marktaandeel. In augustus komt…
Lees verder

Ontvang nieuwe blogs per e-mail: