Advertentierangschikking (Ad rank)

Advertentierangschikking (Ad rank)

De advertentierangschikking bepaalt de positie ten opzichte van je advertentie-concurrenten (advertentiepositie) en of je advertenties überhaupt worden weergegeven. De advertentierangschikking wordt berekend op basis van uw bod (maximum CPC), de componenten van de kwaliteitsscore (verwachte klikfrequentie, advertentierelevantie en ervaring op de bestemmingspagina) en de verwachte impact van extensies en andere advertentie-indelingen.
Advertentierangschikking
Telkens wanneer je advertentie aangeroepen wordt door een ingesteld zoekwoord, wordt de advertentierangschikking opnieuw berekend. Zo kan je advertentierangschikking dus elke keer anders zijn.

De online markt verandert voortdurend, en dus veranderen wij mee. Om een optimale dienst te kunnen blijven verlenen en (waar kan) nog beter aan te sluiten bij klantbehoeften, vind ik het belangrijk dat deWebanalist zich blijft ontwikkelen. En als we de kennis dan toch zelf al hebben, waarom niet delen met anderen?

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter