Advertentie-extensies

Advertentie-extensies

In Google AdWords kun je verschillende advertentie-extensies instellen. Hiermee kun je je advertentie uitbreiden, waardoor de advertentie beter opvalt en meer informatie geeft aan de gebruikers van Google. Hierdoor wordt de advertentie in principe relevanter en aantrekkelijker om op te klikken, waardoor de CTR (doorklikratio) zal stijgen.

Advertentie-extensies kosten niets extra. Google zal advertentie-extensies echter alleen tonen wanneer je advertentierangschikking hoog genoeg is. Advertentie-extensies kun je zowel op campagne- als op advertentiegroepniveau instellen.

In onderstaande video wordt door Google kort uitgelegd wat de advertentie-extensies voor je kunnen doen en waarom ze zo belangrijk zijn.

De online markt verandert voortdurend, en dus veranderen wij mee. Om een optimale dienst te kunnen blijven verlenen en (waar kan) nog beter aan te sluiten bij klantbehoeften, vind ik het belangrijk dat deWebanalist zich blijft ontwikkelen. En als we de kennis dan toch zelf al hebben, waarom niet delen met anderen?

Over ons

Bij deWebanalist houden wij ons bezig met online marketing en zorgen we ervoor dat onze klanten online goed vindbaar zijn. Wij vinden het belangrijk om zelf op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen en delen dan ook graag onze kennis met jou.

Onze diensten

Wij bieden verschillende diensten aan op het gebied van SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising).

Blogs per e-mail ontvangen?

Meer blogs

Alle blogs

Reacties

Laat een reactie achter